[Pardus-kullanicilari] make install ve bulunamayan dosya

selim ok selimok at gmail.com
27 Oca 2007 Cmt 02:08:08 EET

Cözüm önerisi ve bilgi icin cok tesekkürler. Erdinc Beyle, kanalda durumu
konustuk, kendisi yarin paketini yaparim dedi, ama sorunu cözümü konusunda
bisey söylemedi. Bu acidan cok iyi oldu. En kisa sürede denerim.

Iyi calismalar,
Selim

27.01.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: