[Pardus-kullanicilari] Pardus hk. toplu sorular v2

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 23:35:06 EET

  Merhaba,

  26.01.2007 tarihinde Mehmet Selim İmre <selimimre at gmail.com> yazmış:
    Merhabalar,bikaç soru biriktirip topluca sorayım dedim :)

    3.USrobotics 9108 üzerindeki printer server'a bağlı bir laser yazıcımız var, IPP protokolünden bir http adresi ile bağlanılıyor. Gerekli ayarları ve kurulumu öğrendim kendim ama bir noktada takıldım, Pardus'un beraberindeki sürücü kütüphanesinde Phaser 3117 yok, sürücüleri Xerox sitesinden çektim, yazıcı sürücü kurulum adımında "diğer" diyerek orjinal xerox sürücü klasörünün içine giriyorum ama zilyon tane dosya var. Hangisi sürücü (.inf muadili) ?? Veya bu şekilde manuel sürücü kurulumu nasıl olur?

  Dediğiniz yazıcının CD'sinde Linux driver var olması lazım..(Desteklediği sistemler MS Windows 98/2000/Me/XP, Linux Red Hat/Caldera/Debian/Mandrake/Slackware/SuSE/Turbo)
  Eğer sürücüsünü bulamazsanız, yazıcı ekleden Samsung ML 1610 olarak kurup denermisiniz?

  Eyüp Ersan SÜLÜN