[Pardus-kullanicilari] Pardus hk. toplu sorular v2

Mehmet Selim Ýmre selimimre at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 18:12:44 EET

cevaplarıza teşekkürler,
1.tüm sabit diskin yedekleneceği ikinci bir sabit diskim yok, sanırım true image olayına güvenmeliyim. Bu arada, true image ile bir partition'u sabit diske yapıştırırsam ve diskte grub yoksa, diskin başına nasıl grub eklerim? Bununla ilgili topic olmalı bi yerlerde, paste yapsanızda razıyım okurum...

2. kaffaine veya mplayer'dan bir şikayetim yok sadece codec motoru veya ayaralrını bulamıyorum (sanırım) veya belkide buluyorm ama alışık olmayınca anlayamadım, sonuçta film ve dizileri oynatıyor ama XPdeki codecler kadar başarılı değil, çoğunlukla kareleşmeler filan oluyor...

3.ppd dosyası işine bu gece bakacağım; sanırım çektiğim paket içinde biryerlerde var...