[Pardus-kullanicilari] PARDUS'U WİNDOWS'A ÜSTÜN KILMAK.

Server ACİM sacim at kde.org.tr
26 Oca 2007 Cum 22:51:29 EET

On Thu, 25 Jan 2007 15:07:21 +0200
"Zuber Omurtak" <zuber.omurtak at gmail.com> wrote:

> Selam;
>
> Burada öncelikler size cevap yazan herkes sizin gibi birer kullanıcı, yani
> tamamen Pardus  adına söz söyleme (yada Pardusun Sözcüleri) yetkisinde
> değiller.
>
> Sizler gibi bir çok windows kolaylığına alışmış kullanıcıları kazanmak
> gerektiği düşüncesindeyim. Eminim birçokları işletim sistemi nedir kavramı
> ayrımında değiller yani bilgisayar=windows düşüncesindeler. Dolayısıyla
> Sorulan soruları bu bakıştan bakarak cevaplasak daha şık olacak gibi.
>

> 2 işletim sistemide yani Linux ve Windows çekirdek olarak farklı yapıda
> [...]
Son yazılan maillerden anladığım kadarıyla, PARDUS ile yeni tanışan insanlar var. Ve Windows'tan PARDUS'a göç etme niyetinde olan arkadaşlara küçük bir yol göstermek amacıyla "Pardus Hayranı Bir Besteci" Web sayfamda, bu durumda olan kişilere yardımcı olacak bir Web sayfasının linkini vermiştim. Aşağıya bu blog girdimin linkini tekrar veriyorum. PARDUS ile yeni tanışan arkadaşlara umarım faydası olur. Saygı ve sevgilerimle.

http://pkb101.wordpress.com/2007/01/16/the-linux-equivalent-project/

--
Server ACİM
- Besteci

http://www.serveracim.net

'Özgürlük için...' http://www.pardus.org.tr
Bu postanın dil kodlaması hakkında:
Eger bu e-postayi okurken bazi harfler farkli gozukuyorsa ve bu postayı Firefox gibi bir web tarayıcı ile görüntülüyorsanız, web tarayicinizin dil kodlamasini UTF-8 olarak ayarlayin. Firefox dil kodlamasi ayari icin asagidaki linke tiklayiniz.

http://web.inonu.edu.tr/~sacim/otherfiles/GMail_Dil_Kodlamasi.jpg