[Pardus-kullanicilari] PARDUS'U WİNDOWS'A ÜSTÜN KILMAK.

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
25 Oca 2007 Per 21:35:32 EET

Selam
Win programlarını linux altında çalıştırmak fikri bana göre linux
felsefesine göre ters. Neden derseniz örneğin win programı olan office
yazılımlarını linux altında çalıştırabileceğinizi düşünün yada bunun gibi
ücretli yada ücretsiz bir sürü programı o zaman neden linux kullanıyorsunuz?
Win de linux gibi bir işletim sistemi yazılımları karşılayacak bütçeye
sahipseniz yada yasal olmayan kopyalar kullanarak riskleri göze alıyorsanız
win kullanın. Özgür yazılımın açık kaynak kodun felsefesine uymadığını
düşünüyorum şahsen. Derseniz ki ben çökmeyen yada virüs tehditi olmayan bir
işletim sistemi olduğu için seçiyorum o zaman her şeyi ile seçin. Ben evimde
pardus kullanıyorum ama win de var kullanma yüzdem bazı win proglamlarına
bağımlığımla doğru orantılı. İş yerinde mecburen win kullanmak zorundayım.
Hiçbir zaman amsn yerine msn messenger kurmayı düşünmedim yada Firefox
yerine IE kurmayı. Son kullanıcı olarak linux konusunda bilgim fazla yok ama
öğrenmek için elimden geleni yapıyorum. win programlarını linuxta kullanmayı
çalışmak yerine linux progranlarını kullanmayı öğrenmeyi yeğlerim. Yurt
dışında yaşarken ben Türkçe konuşacağım siz beni anlamak için yanınızda
sözlük taşıyın demek gibi birşey geliyor bu bana :D Arkadaşların da ifade
ettiği gibi çok farklı sistemler bunlar her sistemi kendi içinde kullanmak
BENCE en doğrusu.

25.01.2007 tarihinde x y <usakbayisk at hotmail.com> yazmış: