[Pardus-kullanicilari] Vpn olarak bağlanma

tevfik at ttnet.net.tr tevfik at ttnet.net.tr
26 Oca 2007 Cum 20:45:40 EET

Evdeki bilgisayarımdan işyerimdeki bilgisayarıma vpn bağlantı kurmaya
çalışıyorum.Her iki makinada'da pardus yüklü.Bu iş için kvpnc kullanıyorum.
İş yerindeki bilgisayarımı windowsa aldığımda pptp protokolüyle vpn bağlantı
kuruyor ama karşı web sitesi benim işyerinin statik ip sini görmesi lazımken
evin ip sini görüyor.Uzak masaüstü bağlantısında  her iki makinada  pardus
açıkken hiç bir sorun çıkmıyor.Güvenlik konusunda pardusa, windowsa nazaran
daha güvendiğim için her iki makina pardus açıkken vpn bağlantıyı nasıl
yapacağımı (iki makinada'da ne yapmam gerekiyor) tarif ederseniz çok memnun
olurum.
Hazır yazmışken exceed on demand  programının pisi ile derlenmiş hali varmı
acaba?
Yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
--

Tevfik ERCAN