[Pardus-kullanicilari] Eski bir Linux kullanýcýsýndan Windows Xp deneyimleri

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 17:34:49 EET

Bu arada ITU'deki super bilgisayarimizin da GNU/Linux kullaniyor
oldugunu ogrenmek cok sevindirici ama sasirtici degil. Acaba Pardus
kullanmayi dusunmuyorlar mi? Bunun icin Pardus'un sunucu surumunun
tamamlanmasi gerekiyor degil mi? Bu hazirlandiktan sonra Pardus'a
gecmeleri yonunde bir girisim var mi acaba?
ATY