[Pardus-kullanicilari] Eski bir Linux kullanýcýsýndan Windows Xp deneyimleri

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 17:30:41 EET

Kusura bakmayin Necmettin bey haklisiniz.Yazinizda Windows-Linux,
at-esek seklindeki ikilemeyi gorunce ve bir sonraki yorumu da okuyunca
gece vakti aska gelip dokturmusum anlasilan :-). Yine de cevremizde
Windows'u ata, Linux'u esege benzeten kisilerin oldugunu gormusuzdur.
Benim mesajimin asil muhattabi onlardir zaten.
Iyi calismalar
ATY