[Pardus-kullanicilari] toshiba f10 laptopda grub error

cihan kaya kayacin at gmail.com
25 Oca 2007 Per 21:49:36 EET

bilgisayar arkadaşın olduğundan ve kendisi şehir dışında olduğundan şu anda
istediğiniz dosyaları gönderemiyorum ancak kendisine mesaj attım, ne zaman
cevap yazar bilmiyorum. cevabı geldiğinde bildiririm. yanlız anlamadığım
neden bu dosyaya ihtiyaç duyduğunuz. çünkü live cd de veya kurulum cd sinde
çıkan grubda harddiskten devam seçeneğini seçtiğimde bilgisayardaki gruba
geçiyor ve buradan istediğim işletim sistemine geçebiliyorum. yani bana
sorun pek grub.conf dosyasında gibi gelmiyor.

25.01.2007 tarihinde ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com> yazmış: