[Pardus-kullanicilari] USB disk mount (NTFS) sorunu

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
25 Oca 2007 Per 17:25:15 EET

Bir kaç yıldır USD hard-disk kullanıyorum, genelde 6-8 GB bilgi transferi
yapıyorum ve bugüne kadar böylesi bir sorun olmadı -  kayıt işlemi bittiyse
diskin ışığı sönüyor ve kabloyu çıkarıyorum.

Ayrıca aynı şekilde disk Pardus'a takılıyken herhangi bir işlem yapmadan
kabloyu çıkarıp Windows çalışan diğer makineye takıyorum orada sorun olmuyor
!

Söylediğiniz alışkanlık biraz zor olacak. :-)

-GK

  _____