[Pardus-kullanicilari] Osmanlica karakter destegi

selim ok selimok at gmail.com
25 Oca 2007 Per 14:10:47 EET

2007/1/25, Bülent ŞENER <bulent.sener at gmail.com>:

> Merhaba,
>
> Elbette liste kurallarının dışına çıkıldığında kişilerin uyarılması ve
> gerçekten gerekli ise listeden uzaklaştırılması bir çözüm olabilir.
>
> Ancak ben biraz geniş bakmakta da fayda görüyorum. Örneğin bu kişinin
> listeden atılmasına nasıl karar verildiğini merak ediyorum. Yani Görkem Bey
> beni de atmak istese tek başına buna karar verebilecek midir? Önce bir uyarı
> mı verilecektir? Bence bu olayda bir kimsenin bir talebi var bir başka liste
> üyesinin de biraz abartılı olmakla birlikte nüktedan bir yaklaşımı var.
> Atılmak için bu yeterli mi?

Sanirim yalnizca bu olsaydi aniden listeden atilmazdi. Kendisini daha
önceden de uyarmislardi. Bir cok konuya ayni yaklasimi sergiledigi icin
böyle oldu sanirim.
Bunun disinda ben simdiye kadar seviyeli davranip listeden uzaklastirilan
kimseyi görmedim. Bu listede ben dahil bir cok kisi liste amaci disinda
seyler yazma gafletine düsmüstür, ancak bende dahil kimse ilk hatasinda kapi
disari edilmedi simdiye kadar.

Bunun disinda Osmanlica Karakter Amac degil, Aractir diyorum :) En kisa
zamanda meyvelerini toplamak dilegiyle...

Iyi calismalar,
Selim