[Pardus-kullanicilari] Osmanlica karakter destegi

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 18:47:33 EET

Sahsen ben de ay yiliz koymak isterim ama biliyorum ki ayyildiz veya
baska bir resim/simge koymak kisilerin sahsi tercihidir. Bu yuzden bu
konuda birsey soyleyemem. Diger taraftan Osmanlica destegi bir ozellik
ve Pardusun sagladigi cesitli fonksiyonlarin ozellikle de yeni
kullanicilara tanitilmasi guzel olur bence.

Ubuntu'da bile ev dizini icinde cesitli ilginc ornek dosyalar var.
Yanilmiyorsam ogg formatinda bir sesli kitap var ornegin. Omer
Seyfettin veya baska bir klasik yazarimizin kisa bir hikayesi ayni
sekilde ornek olarak koyulabilir mesela. Bunlar olmazsa bile Pardusun
cesitli ozelliklerinin gorsel bir sekilde anlatildigi bir odp sunu
dosyasi hazirlansa ve masaustunde yer alsa bu da guzel olabilir
kanaatindeyim.

Iyi calismalar
ATY