[Pardus-kullanicilari] Osmanlica karakter destegi

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 20:08:02 EET

Guzel calismalar hazirlamissiniz ama birinci duvarkagidindaki bayrak
nizmi degil. Yildiz cok icte kalmis.

Mesajlardan bazi arkadaslarin benim ne demek istedigimi cok iyi
anlarken bazilarinin da anlamadigini goruyorum. Benim onerdigim seyin
Turklukle milliyetcilikle alakasi yok. Ayrica KDE'yi Osmanlicaya
cevirelim de demiyorum. Soyledigim sey madem ki boyle bir ozellik var
ve bu ozellik sadece Pardus'ta var bunun kullanilabilmesi lazim.
Pardus kullanan herkesin kendi sebepleri ve oncelikleri var. Bazisina
Beryl'i gostererek Pardus'a gecmesini saglayabilirsiniz, bazisina da
Amarok'u. Emin olun hic osmanlica bilmese bile osmanlica destegini
gorunce Pardusa ilgi duyabilecek pek cok kisi var.

Osmanlica ve Turkce istiklal marsi dosyasinin ilgi cekici oldugunu
dusunuyorum. Yok boyle bir dosya ev dizininde olamaz deniliyorsa da
Ahmet beyin onerdigi  xhtml+css seklinde bir sunu dosyasi icerisinde
bu ve diger seyler (pisi, tasma, amarok, openoffice vs) yeni veya
potansiyel kullanicilar icin gorsel ve cazip sekilde sunulabilir.