[Pardus-kullanicilari] Osmanlica karakter destegi

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 18:41:02 EET

olurmu oyle şey güzel önermeler harika olur hatta istiklal marşı (mehter  de
olabilir) ile açılsın çalışırken 5/8 lik ritimle müzik calsın kapanırken
izmir marşı ile kapansın harika olur. :)  ekran koruyucu takvim şeklinde
olsun hem eski hem yeni si bulunsun.Önemli günleri hatırlatsın mesela 24
ocak a gelince UÄžURLAR OLA! UÄžUR MUMCU ! desin. 23 ocakda hepimiz ermeniyiz
vsr ..Hindistandaki otobüsler geldi aklıma.

24.01.2007 tarihinde Canberk Demirdelen <cdemirdelen at gmail.com> kesin bu
evrensel bir iÅŸletim sistemi diyenler olur. fakat ben bize ait bir iÅŸletim
sistemi olarak algıladığım pardus ta bu ve buna benzer şeyler görmek
istiyorum. hatta açılışta ayyıldız da konulabilir.