[Pardus-kullanicilari] sikca kernel güncellemek ne kadar dogru

Emre Işıldağ nelson.emre at gmail.com
24 Oca 2007 Çar 00:14:32 EET

Çekirdeğin ne derece kararlı çalıştığı çalışmayacağı donanımdan donanıma
fark eder. O yüzden stabilitesini koruyabilen çekirdek farklı işlemcili
farklı platformlarda sorunlar çıkarabilir. En basit örnek olarak size
sürekli gelişen pc piyasası ve donanım piyasasını gösterebilirim. Eski
donanımlar genelde yeni çekirdekler güncellemeleriyle sorunlar yaşamazken
yeni bir donanıma sahip bir kişi için çekirdek güncellemek yapılması gereken
ilk şey olabiliyor. Çekirdeği güncellemek riskli bir iştir, dediğiniz gibi
sistemde stabilite sorunları yaratabilir bu işlem. Yardım içinse netten
faydalanmak hala en etkili çözüm yoludur. Ancak yeni olan şeyler sorunlar
yaratabiliyor. Katapult'u güncellemeden önce program gayet hızlı çalışıyordu
ama şimdi kullanmak bile zor geliyor. Artık bu geliştiricilere kalmış bir
konu, güncellemenin de geliştiriciler için kolay bir süreç olduğunu
sanmıyorum...