[Pardus-kullanicilari] pardus benim /dev/pts/0 ýmý dinlemesin

Levent güzel leguzel at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 17:13:56 EET

arkadaşlar Dinlenen cihaz /dev/pts/0 hatası almaya başladım. bu haatyı
pardus 2007 cd si ile kurduğum sistemde almıyordum. güncellemelerden sonra
(uzunca bir süredir güncelleme yapmıyordum) bu uyarıyı vermeye başladı.
sorunun çözümü için forumu ve listeyi araştırdım ama sorun çözülmemiş
galiba.
sanırım bu hatayı işlemci aşırı ısındığı için veriyor. ama aynı pardus
günceellenmeden önce bu hatayı vermiyordu. diğer linux dağıtımlarıda
vermiyordu. win de vermiyor. bu uyarı penceresinin çıkmasını nasıl
engelleyebilirim. yada bunu başaran var mı? pardus benim cihazımı dinlemesin
:)

--
Levent GÃœZEL