[Pardus-kullanicilari] toshiba f10 laptopda grub error

cihan kaya kayacin at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 17:06:26 EET

arkadaşın toshiba qosmio f10 leptoba pardus 2007 kurdum fakat
bilgisayar açılışta grub error diyor. herhangi bir hata numarası
falanda yok. grubu yeniden yükledim gene fayda etmedi. grubu kurulumda
hdd nin başına kurmuştuk. fakat live cd ile bilgisayarı başlatıp sabit
diskten devam dediğimizde hdd deki gruba geçiyor. bios güncellemesi mi
gerekmete? eğer öyleyse nasıl yapacağımızıda anlatabilir misiniz?
şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar...

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/