[Pardus-kullanicilari] Orjinal baskı Pardus cd'si

Sinan Sariçinar baltawux at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 11:29:07 EET

Ben bu isteklerimizin bu listeye degil de dergi editorlerine yapilmasi
konusunu tartismaya acmak istiyorum. Benim dusuncem biz son
kullanicilar olarak dergileri baski altina alirsak onlar Pardus ve
urunlerinden daha fazla bahsetmek zorunda kalacaklar. Sonucta bize
satiyorlar dergileri. Beklentilerimizi karsilamalilar. ;)

Sizin de dusuncenizi alabilir miyim bu konuda?

Ayrica ben ustumde bir Pardus temali t-shirt ile dolasmaktan buyuk bir
zevk ve gurur duyarim. Veya bunun gibi kupalar mouse pad gibi
hediyelikler hayatimiza renk katabilir.