[Pardus-kullanicilari] Orjinal baskı Pardus cd'si

selim ok selimok at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 17:55:59 EET

Bence bu is icin bir cd basim sirketi ile pardus yetkilileri anlasma
yapabilirler, ortak bir site acilir, dileyene hazir baskili CD'ler kargo
ücreti arti makul bir ücret karsiliginda gönderilir.
Bunu söyleyince taa bir zamanlar yazdigim cakal fikir geldi aklima. Talebin
gün gectikce arttigini görüyorum, cevremde pardus kullanici sayisi her gecen
gün artiyor, bu gün iki cd verdim mesela. Insanlar birbirinden gördükce
duydukca bu sayi katlanarak artacak, böyle bir ortamda basilan CD'lerin
satisindan gelir elde etmek bile mümkün.

Iyi calismalar,
Selim