[Pardus-kullanicilari] Orjinal baský Pardus cd'si

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 18:25:59 EET

Bunlar tanıtım açısından çok güzel haberler. Ancak yinede CD basımı ve
dağıtımı konusunda ciddi bir şekilde düşünülmeli.

Bu iÅŸ sadece bu ay ve gelecek ay ile olacak birÅŸey deÄŸil. Bilemiyorum
belkide şu an için CD dağıtımı konusunda Tübitak UEKAE'nin birşey
yapmamasının sebebi bilgisayar dergilerinin Pardus CD vermelerini sağlamak
ve Pardus'un daha iyi tanıtım yapmış olmasına vesile olmak olabilir diye
düşünüyorum.

Tabi bu bir varsayım ama böyle düşünülmüşse bu aylar için mantıklı
düşünülmüş gibi geldi bana. Çünkü zaten çok kolay yoldan CD'si elde edilen
bir ürünü bir bilgisayar dergisi neden versin. Eğer o ürünü CD olarak vermez
ise o bilgisayar dergisi o ürün ile ilgili ne kadar bilgi versin ve
reklamını ne kadar yapsın.

Bu açılardan bakıldığında eğer böyle düşünülmüş ve hareket edilmişse tebrik
etmek gerekir. Ama yine söylüyorum ilerisi için CD dağıtımı konusunda ciddi
bir şekilde düşünülmesi gerekiyor. Bu arada hala sabırsızlık ile beklediğim
birşey var ise oda Pardus'un DVD sürümünün çıkmasıdır. Böyle bir sürüm tüm
paketleri içerisinde barındırabilir ve böyle bir sürümün dağıtımı Kotalı
ADSL kullanımının yaygın olduğu ülkemizde çok iyi bir çözüm olacaktır.

Herekese kolaylıklar diliyorum.