[Pardus-kullanicilari] Orjinal baský Pardus cd'si

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 17:52:45 EET

Şubat ayının başında iki ayrı aylık PC dergisi tam da bu dediğinizi yapacak.
DVD'ler içinde Pardus'un güncellenmiş deposunu (yaklaşık 4 GB)
bulabileceksiniz. Hatta bu dergilerden bir tanesi sadece Pardus'a özel, tüm
sayfalarını Pardus'a ayırmış bir özel sayı şeklinde çıkacak ve iki ay
süreyle piyasada kalacak.

Saygılarımla

Ali Işıngör