[Pardus-kullanicilari] gnome

Emre Işıldağ nelson.emre at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 17:49:27 EET

Gelen paketlerden kastınız eğer güncellemeyle gelen tüm paketleri kurmanız
gerektiğiyse, hayır buna gerek yok. Ben de sadece kullanacağım programların
ve kullandığım donanımla ilgili güncellemeleri alıyorum. Çünkü güncellemeler
içinde donanımımla ilgisiz güncellemeler de bulunuyor o yüzden paketleri
seçerek kurulum yapıyorum.

Kolay gelsin...

22.01.2007 tarihinde evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com> yazmış: