[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: KDE baþlamýyor

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 10:18:51 EET

basit bir yol ile çözüm getirim size;
sisteminizi  ctrl+alt+f1 ituş kombinasyonu ile console ekranına düşürün root
ile acıp;

useradd pardus

ile kullanıcı oluşturun

elinizde çalışan cd var ise sisteminizi onunla acın. diski mount edip

mkdir /mnt/xxxyyy
(mkdir /mnt/hda1)

mount /dev/xxxyyy /mnt/xxxyyy
(mount /dev/hda1 /mnt/hda1)

kullanıcı olarak /home/pardus dizinini diskinize kopylayın

cp /home/pardus /mnt/xxxyyy/home/xxxyyy

kopyalam iÅŸlemi mc komutu ile daha kolay olur

bazı dosyaları kopyalamaya izin vermeyebilir.