[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Re: iki pardus gorunuyor ilk kurdugumu sistemden nasil atarim?

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 03:02:28 EET

Eski cekirdegi silmek icin benim uyguladigim yontem:
1)- menu.list dosyasındayer alan istenmeyen çekirdek ile ilgili bölümü sil,
2)- /boot altındaki istenmeyen çekirdekleri sil,
3)- /lib/modules altında o çekirdeklere ait olan modülleri sil,
4)- varsa /usr/src altındaki çekirdek kaynak dizinlerini de sil.

/lib/modules/2.6.18.6-71 bende 40mb civari yer kapliyor ornegin.
Iyi calimalar...
A. Talha YALTA