[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: iki pardus gorunuyor ilk kurdugumu sistemden nasil atarim?

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 23:35:13 EET

2007/1/21, ramazan akin <akin.ramazan at gmail.com>:

> 5-6 değilde duruma bağlı olarak ( yuklenen modullerin cekirdek eklentileri
> ) 50-100 mb arasında

Tahmin etmezdim :) Yüklenen bu seyleri nerden görecegiz, yani biz her kernel
güncellemesinde 50-100mb yer mi kaybediyoruz. Inanmasi güc geldi bana.
Bahsettiginiz moduller güncelleniyor olmasin, yani üzerlerine yenileri
ekleniyor olmasin. Her yeni kernel ile onlarca yeni modul geldigini
sanmiyorum. Konu azicik kayacak ama sakincasi varmi kisminin devami olarak
görülebilir. :)

Bilgi verirseniz sevinirim.

Iyi calismalar,
Selim