[Pardus-kullanicilari] Kablosuz network'u goruyor fakat IP alamiyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 13:57:49 EET

21.01.2007 tarihinde Tolga Guver <tolga at istanbul.edu.tr> yazmış:

> evet calisiyor zaten ayni modem uzerindeki kablolu network'de baglaniyor.
> router da da dhcp calisiyor ayni bilgisayardaki windows ve bir mac ile
> kullaniyoruz network'u
>
> modemi de birkac kere kapatip actim ama henuz bir gelisme olmadi,
>
> neyse ben bir sure kullanayip pardus'u belki bir gun IP alir ya da modem
> ona
> bir IP verir :)

kesinleştirmemiz gereken bir şey var. kablosuz ağa bağlanmak için
"wirelessassistant" programını mı,
yoksa tasmadaki "ağ yöneticisini" mi kullanıyorsunuz?

wirelessassistant programı ağ yöneticisine müdahale ederek onu biraz
karıştırabiliyor. ağ yöneticisinde
herhangi bir bağlantı aktifken bu program ile bağlantı yapılamıyor gibi...
ben bunu defalarca yaşadım. kullanma sebebim pardusun alfa,beta serisinde ağ
yöneticisinin zaman zaman
yetersiz kalmasıydı. şimdi gayet iyi :-)

sistemi tekrar başlatarak, wirelessassistant programını hiç çalıştırmadan ağ
yöneticisinden bağlanmayı dener misiniz?
bakın bendeki bağlantı aşağıdaki gibi:

http://img201.imageshack.us/img201/474/ekran108ph.png

kolay gelsin...