[Pardus-kullanicilari] Re: Kablosuz network'u goruyor fakat IP alamiyorum

Tolga Guver tolga at istanbul.edu.tr
21 Oca 2007 Paz 12:23:00 EET

> Pardus'ta mDNS istemcisi servisi gal}~}yor mu? Dap}t}c}n}zda (router)
>  DHCP dap}t}c}s} gal}~}yor mu? Bunlar} bir kontrol edin derim.

evet calisiyor zaten ayni modem uzerindeki kablolu network'de baglaniyor.
router da da dhcp calisiyor ayni bilgisayardaki windows ve bir mac ile
kullaniyoruz network'u

modemi de birkac kere kapatip actim ama henuz bir gelisme olmadi,

neyse ben bir sure kullanayip pardus'u belki bir gun IP alir ya da modem ona
bir IP verir :)

tesekkurler
iyi gunler
tolga