[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 17:33:55 EET

>ONU BUNU BİLMEM.. PARDUS TÜRKTÜR. TÜRK KALACAK..
Pardus GNU/Linux'un binde 1 den daha kucuk bir bolumunun Turk oldugunu
bilmiyorsunuz galiba. GNU/Linux'un gelisimi 1980'lere dayaniyor ve son
derece de ilginctir. Sizi bu konuda biraz arastirma yapmaya davet
ediyorum. Asagidaki 2 link baslangic icin iyi olabilir:
http://tr.wikipedia.org/wiki/GNU
http://tr.wikipedia.org/wiki/GNU/Linux

Murat ve Faik Beylere ben de katiliyorum. Beranger'in bize karsi bir
kisisel bir tavri var mi tam olarak emin degilim ama cok guzel bir
yazi hazirlamis. Inceleme yazisi dedigin bu sekilde olur: Hangi
ozellikler cok guzel. Hangileri cok iyi degil ama idare eder ve hangi
seyler hic olmamis, basarisiz veya duzeltilme ihtiyaci duyuyor
yazarsiniz.

Bizim insanimiz maalesef asiri duygusal. Herkesin methiyeler duzmesini
bekliyoruz. Ornegin yabanci birisi bizim hakkimizda en ufak olumlu
birsey soylediginde hemen gazetelere manset olur bu. Falanca kisi Turk
ekonomisi cok guclu dedi, yok su kisi Ataturk'u cok begeniyorum dedi,
yok su teknik direktor FB GS vs cok guclu korkuyoruz dedi diye.
Elestiriye ise acik degiliz. Biri birsey soyleyince de hemen alinip "O
asil kendine baksin." "Kendi daha iyisini mi yapmis" diye alinganlik
yapiyor ve hemen savunmaya geciyoruz. Milletce daha ileriye gidebilmek
icin biraz olgunlasmamiz lazim. Bu mail listesini takip ettigim sure
boyunca bunu sikca gordum.
Herkese iyi calismalar...
A. Talha YALTA