[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 16:53:14 EET

pardus köken olarak afrikalı ama anadoluda yaşayan bir hayvan olan
kedigillerden pars olarak biliyorum ben .tubitakın geliştirdiği linux
dağıtımına verdiği isim birde.Lütfen insan ırkından olan türk ismini
hayvanlara yakıştırmayınız.penguen hangi ülkenin heyvanıdır.
anladiniz siz onu :) (van kedisi ve kangal köpeğide türk değildir) murat ve
faik beylere yürekten katılıyorum pardus un gelişimi için şart.

20.01.2007 tarihinde Canberk Demirdelen <cdemirdelen at gmail.com> yazmış: