[Pardus-kullanicilari] pisi ve openoffice

selim ok selimok at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 15:58:34 EET

20.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış:

> aslında asıl sorun yaptıgım openoffice guncellemesinin
> calismamasiydi.... openoffice acil olarak lazım oldugu icin onun sorunu
> nedir diye ugrasmak yerine calistigini bildigim paketi kurmak istedim...

Iyi düsünmüssün...

biliyorum, pisi sıkıstırılmıs paket daha oncede yazdıgım gibi
> sıkıstırılmıs hali 90 mb kurulmus hali ise 400 mb civarı bir sey..
> openoffice kaldırdıgım zaman dogal olarka 400 mb civarı bir bos alan
> cikmasi gerekiyor. ancak bu olmadi bunu nasil bildigime gelince "df"
> komutu disk boyutları hakkında bilgi verir...;)
> open office i cddeki pisi paketinden kurdum ancak bir 400 mb lik yer
> daha kapladı... pisi nin kullandıgı bir temp, cache felanmı var..."pisi
> -h " ile gozuken komutları inceledim ve ordan temizleme ile ilgili
> komutları calistirdim ancak pek sonuc degismedi...
>
> ben bu konuda bilgi ve yardim istiyorum...

/tmp/pisi-kullanici_adin
/var/pisi
/var/cache/pisi/
bu klasörlerin icine bak istersen ama önüne gelen herseyi silme, dikkatli
ol, sorumluluk kabul etmem, bilgili degilim bu konuda. :)

bu arada disk alanı sorunuma temizlik konusunda yardımcı olamıyorsan
> adresimi vereyim bana bir tane hdd al yolla ;)

Iyi fikir ama bizde evde sabit disk üretmiyoruz dimi :D Para da basmiyoruz

Iyi calismalar,
Selim