[Pardus-kullanicilari] Sonunda!

Umran Kamar umrankamar at gmail.com
19 Oca 2007 Cum 23:28:10 EET

Merhaba,

Allah böyle okumamaktan kaynaklanan bir saflık size yaptırmasın çok gülerim.
Karşımızdakinde aradığımız hatanın 10 da birini kendimizde arasak sorun belki
çözülür ha?

PS: bakınız arşivlerde söylediklerime...

PS2:  Yanlışsınız demiyorum, takılıp kaldığınız yer yanlış diyorum.

İyi çalışmalar, Ümran Kamar.

19 Oca 2007 Cum 23:24 tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı: