[Pardus-kullanicilari] Sonunda!

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
19 Oca 2007 Cum 23:24:07 EET

Ismail Dönmez wrote On 19-01-2007 22:53:
> 19 Oca 2007 Cum 22:49 tarihinde, Sedat OZTUNALI şunları yazmıştı:

> Okumakla adam olunmuyor bu ülkede işte... Liste üyeliği öncesi IQ testi
> yapmayı öneriyorum.
>
> /ismail

IQ testi değil de (akıl olmayınca zeka bir işe yaramıyor), üye olmadan
*üyelikten çıkış* hakkında detaylı (ve bazı liste üyelerinin deyimiyle
son kullanıcıya hitap eden) bir yazıyı lisans anlaşması gibi gösterip
altındaki "Yukarıdaki yazıyı okudum, üyeliğimi sonlandırmak istediğimde
listeye abuk subuk mesajlar gönderip zıy zıy etmeyeceğim" yazan kutuya
işaret konması zorunlu olsun bence.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen