[Pardus-kullanicilari] İşlemci hızını sistem yoğunluk durumuna göre ayarlama...

Guney Can Gokoglu | gCg guneycan at gmail.com
18 Oca 2007 Per 12:35:14 EET

Merhaba.
Laptoplarda batarya ile çalıştıkları zaman belirli özelliklerden
tasarruf etmek gerekiyor. Sistem yoğunluğuna göre işlemci hızını
belirli zamanlarda düşürüp belirli zamanlarda çıkaran deamonlar mevcut
ancak hepsi kernelde belirli ayarların açık olmasını istiyor.

Ben iki tanesini denedim ancak başarısız oldum.
http://cpufreqd.sourceforge.net/
http://www.deater.net/john/powernowd.html

Bunun dışında pardus için herhangi bir proje var mı ben bulamadım :)
Bu konuda biraz yardım lazım.

İyi çalışmalar.

Güney Can Gökoğlu