[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 indirme(mirror) adresleri

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 16:11:59 EET

17.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:

> Valla uni'de, uni bilgisayarlarinda o hizla indirdik (arkadasa lazim oldu
> ve yanimda cd yoktu) yaklasik 2-3 dk filan sürdü indirmesi, hatta ordan usb
> cubuga atmak bile daha uzun sürdü, bu yüzden zaten epey sasirdik güldük.
> Netten daha hizli iniyor diye. Birde kütüphane bilgisayarlarinda denemistim,
> orda 3,5 mb ile indirmisti. Normal ev kullanicilarinda bu kadar hizli
> olmayacaktir, ama Türkiye'deki sunuculara göre cok daha hizli oluyor tabi.
> :)

Türkiye sunucuları da oldukça hızlı. TÜBİTAK ULAKBİM sunucusundan
üniversitenin yerleşkesi içindeki yurtta kendi dizüstü bilgisayarımla
saniyede 10.5MB'a kadar ulaşmıştım. Ev kullanıcıları bu yüksek hızı
kullanamıyorlar maalesef. Telekomun hızları artırmasını umuyorum.
Saygılarımla

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr

Ne mutlu "Türk'üm" diyene!