[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 indirme(mirror) adresleri

selim ok selimok at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 02:45:01 EET

Valla uni'de, uni bilgisayarlarinda o hizla indirdik (arkadasa lazim oldu ve
yanimda cd yoktu) yaklasik 2-3 dk filan sürdü indirmesi, hatta ordan usb
cubuga atmak bile daha uzun sürdü, bu yüzden zaten epey sasirdik güldük.
Netten daha hizli iniyor diye. Birde kütüphane bilgisayarlarinda denemistim,
orda 3,5 mb ile indirmisti. Normal ev kullanicilarinda bu kadar hizli
olmayacaktir, ama Türkiye'deki sunuculara göre cok daha hizli oluyor tabi.
:)

Iyi calismalar,
Selim

17.01.2007 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış: