[Pardus-kullanicilari] Cedega'nın PiSi paketinin hazırlanması ne kadar doğru?

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
17 Oca 2007 Çar 14:27:30 EET

17 Oca 2007 Çar 13:14 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Bende konunu kapatılmaması taraftarıyım.
> İnsanımız yeterince depolitize, fikir alışverişinden bir haber, burada yazı
> yazan elit olduğunu düşündüğüm insanların içerisinde epeyce politika da
> içeren bir konuyu tartışmalarında fayda var, ama lütfen incitmeyden,
> kırmadan soğutmadan.
>
> Bir yazılım ürününün tekelciliğine karşı iki tür tepki var yanılıyor muyum?
> 1. açık kaynak kod yazılımlar (En güzel örneği Pardus)
> 2. tekelin ürünlerini  yasal olmayan yoldan dağıtmak ya da kullanmak.
>
> Yukardakilerden doğru olanı birincisi.
> [...]

Bu tartışma:

1. Listenin amacı ile ilgisini çok uzun zaman öncesinde kaybetti,
2. Uymamız gereken (en azından bizlerin) TC yasalarına göre "suç olan bir
fiili övme" eyleminin kıyılarında gereksiz yere dolaşmaya başladı,
3. Özgür yazılım ya da açık kaynak ile ilgili verimli bir düşüncenin çıkmasına
fırsat verecek bir platform olmaktan çıktı...

Bu nedenlerle tartışmaya katkıda bulunmak isteyen kişileri bu amaçları için
daha uygun mecralar bulmaya davet ediyorum. Aksi taktirde tartışmaya devam
etmek isteyen üyeleri listeden çıkarmaktan başka bir seçeneğimiz kalmayacak.

İyi çalışmalar

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE