[Pardus-kullanicilari] Cedega'nýn PiSi paketinin hazýrlanmasý ne kadar doðru?

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 17:50:55 EET

yıllık 60 usd bir sefer değil .akspi bile 90 usd 1 sefer :) opelide 1 sefer
alıyorsun asvaltı istedigin gibi ağlat yine serdar ortaç ında bir kez cd
sini alırsın diledigin kadar calarsın. 300 kişilik müzisyen :) (bu işi
yapmak 20 adet pardus projesinden daha zormuş anlaşılan? ) buna inanmak
isterim. Milli geliri 5 bin denip de 200 usd paylaşamayan cocuklarımıza 60
usd ödetmek bence hakca değil.

16.01.2007 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> yazmış: