[Pardus-kullanicilari] Cedega'nın PiSi paketinin hazırlanması ne kadar doğru?

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 17:40:02 EET

Sevgili kardeşim bir yazılımın özellikle oyun gibi en karmaşık
algoritmaların olduğu
ve eskisi gibi cıv cıv seslerinin yetmediği  ve bir notepad ekranında
toplamda 3 sayfayı
geçmeyecek kodlarla al sana XXXX diye oyun yazılmıyor artık. Nerden bakarsan
3d bir oyun yaklaşık 300 kişilik bir müzisyen , senarist , programcı ,
grafiker , ...
ile yaklaşık 3 senelik bir geliştirme sonucunda yazılıyor. Sen ne
dersen de adamların
aldığı bu para türkiyeye nazaran yüksek olabilir ama adamlar türkiyede
yaşamıyor ve
bu paraya yaşamlarını devam ettirebilmeleri için ihtiyaç duyuyorlar.
C dernek listesinde de aynı tartışmayı yaşıyoruz. O zaman Opel'in
üreticileri fazla
kar ediyor ne gerek var satın almaya gidip bir opel çalalım veya ne
bileyim Serdar ortaç
zaten yeteri kadar beste yaptı ne gerek var yeni bestesini almaya
hemen bilmem ne
networkunden indirelim ne dersin ?