[Pardus-kullanicilari] kurulumda grup hatası-kullanıcı yardımlarının niteliği

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 12:40:54 EET

Arkadaşım
Elinizde Pardus 2007 RC Cd si mevcut mu? Kararlı sürümden bir önceki kararlı
sürüm deneme Cd si.Eğer mevcutsa kurulumu bu Cd ile yapıp sisteminizi
güncellemenizi önereceğim.Benim ve arkadaşımın bilgisayarında grub problemi
oluşturunca Pardus 2007 RC ile sorunsuz kurulum ve grub oluşturduktan sonra
güncelleyerek sorunumuzu aşmıştık.Neden kaynaklandığını
bilemiyorum.BelkiBilgisayarın donanım ve sistem konfigurasyonundan
kaynaklanıyor
olabilir.Kolay gelsin