[Pardus-kullanicilari] kurulumda grup hatasý-kullanýcý yardýmlarýnýn niteliði

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
16 Oca 2007 Sal 11:50:35 EET

Merhaba arkadaÅŸlar

  pardusu yeni baştan kurmayı deneyeceğim.-pardusu daha önce kurduğum cd den tekrar bir kurulum daha yapmak istedim aynı makinaya- Daha önceki kurulumda yaşadığım sorunu(cdyi  doğrulattıktan sonra hata olmamasına rağmen en son grup kurulumunda hata vermesi) tekrar yaşar isem   makinayı hiç açamıyorum böyle bir durumda hızlı çözüm olarak ne önerirsiniz en azından xp yi açmam için. Yeniden xp kurmak çok külfetli oluyor.

  Dediğiniz gibi ben e postaları toplu alıyorum gmail adresimde var ama bu adresi nadir kullanıyorum çünkü gmailin yüklenmesi yahoo ya göre çok ağır ve bazen hiç yüklenmiyor ,yükleniyor yazan ekranda yüklenmeden kalıyor.
  yücel Türk

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com