[Pardus-kullanicilari] kullanıcı yardımlarının niteliği mesajı çok uzadı

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 23:57:32 EET

2007/1/15, yucel turk <yucelturk2000 at yahoo.com>:

> Selim bey
> o dediğiniz re yazan  bölümün nasıl oluşturulduğunu bilmediğimi anladınız
> fakat genede nasıl yapmam gerektiği konusunda cevap yazmamışsınız(ben olsam
> şöyle yaparak bu sonuca ulaşabiliisiniz diye eklerdimama tabiki bu iş
> gönüllülük işi yapmak zorunda değilsiniz) madem bu yazdığım maile ilginiz
> çok fazla oldu ve pardus konusunda iyi bir birikime sahipsiniz o zaman
> messenger adresinizi verirseniz benim gibi tembel bir  kullanıcıya daha çok
> yardım etmiş olursunuz.söylediklerinize darılıp alınmıyor sadece okuyorum.
> [...]

Yücel Bey,
Anladim ama cevap vermedim cünkü, ben gmail kullaniyorum, siz yahoo
kullaniyorsunuz. Kullanmadigim bir e-posta servisinin nasil calistigini,
sizde takdir edersiniz ki bilmek durumunda degilim.
Alternatif olarak az önce e-postaniza Gmail davetiyesi gönderdim, cünkü su
anda yalnizca davetiye ile üye olunabiliyor. Oraya üye olursaniz, yalnizca
gelen e-postalarin altinda sol kösede yer alan yanitla baglantisina basmaniz
yeterli. Acilan pencerede, yalnizca kime kismi görünecek ve zaten secili
olacak. Konu basligini degistirme sansiniz olmayacak. Yanit vereceginiz
ileti de orda olacak ki, alinti yapabilesiniz diye. Benim bu konuda
yapabilecegim bundan ibaret.

Isterseniz su cevap verme özgürlügü konusunu kapatalim, cünkü ne demek
istedigimi gayet iyi anladiniz.

Pardus ile ilgili sorunlariniz icin, onca site, servis(burasi gibi) ve
kaynak varken, yalnizca benimle muhatab olmaniz dogru gelmiyor bana. Sonuc
olarak sizin sordugunuz, soracaginiz tüm sorularin yanitlari bende sakli
degil, benim bilmedigim seyleri baskalari biliyor olabilir. Bu sekilde ancak
cevap alma sansinizi azaltirsiniz. Bunun disinda MSN'i cok fazla
kullanmiyorum zaten.

Beklentilerinizi biraz daha makul seviyeye cekmenizi öneririm. Cünkü burada
profesyonel destek servisinden bahsetmiyoruz. Acik kaynak felsefesi
cercevesinde, gönüllülük esasina dayali bir yardimlasmadan bahsediyoruz. Ki
bence digerinden cok daha iyi isliyor ya, herkes ayni seyi düsünmeyebilir.

Iyi calismalar,
Selim