[Pardus-kullanicilari] kullanıcı yardımlarının niteliği mesajı çok uzadı

yoksul mengucek at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 23:04:03 EET

15 Oca 2007 Pts 22:33 tarihinde, yucel turk şunları yazmıştı:
> o dediğiniz re yazan  bölümün nasıl oluşturulduğunu bilmediğimi anladınız

merhaba..
sanırım siz mesajları toplu olarak alıyorsunuz..
bu, toplu olarak alınan mesajların yanıtlanması genelde sorunlu..
bir çok arkadaş yanıtlarken sorun yaşıyor diye hatırlıyorum..
ben mesajları tek tek aldığım için; yanıtla dediğimde o mesajı yanıtlıyorum..
lütfen, bilen bir arkadaş.. mesajları toplu olarak alan arkadaşların, (o toplu
mesaj içindeki bir mesajı) nasıl yanıtlaması gerektiğini anlatsın..
ben bilmiyorum :)
yücel bey, eğer yanıt alamazsanız ve sizin için sorun olmayacaksa; liste
seçeneklerinden mesajları tek tek (geldikleri anda) alma tercihini kullanın..
hoşça kalın..