[Pardus-kullanicilari] disk bolumleme

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 23:47:20 EET

Tek bölümde winxp yüklüyken Pardus ile diskde yeni bölüm oluşturup yüklemeye
kalktığım ilk seferde çökerttim.On ay sonra bir arkadaşın bilgisayarında
winxp de diski toparlattım dağınıklığı düzenledikten sonra Pardus kurarken
bölümletip kurdum bu sefer tuttu.winxp ve pardus 2007 bir arada, nasıl oldu
arkadaşın şansımıydı yoksa rast mı geldi bilemiyorum.Benim Tavsiyem winxp yi
dağınık bilgileri toparladıktan sonra Disk manager (Magick partition) gibi
bir cd ile yeni bölüm yarayttıktan sonra kurmanız veya bilgilerinizi bir cd
ye aktardıktan sonra Winxp yi baştan kurarken diski bölümlere ayırıp ilk
bölüme winxp kurduktan sonra boş olan bölüme pardus kurmanız olacak.Kolaygelsin

15.01.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: