[Pardus-kullanicilari] disk bolumleme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 21:40:13 EET

15.01.2007 tarihinde Veysi Sezgin <veysi.sezgin at hotmail.com> yazmış:

> selamlar, windows xp calisan sistemime pardusta kurmak istiyorum, tek
> harddiskim var, pardus kurulumunda disk duzenle secenegini kullanip
> hardiske
> pardus icin bir bolum olustururken harddisk icerisindeki diger bilgiler
> siliniyormu yoksa YALI, fips gibi bir program mi yani harddiski
> icersindeki
> bilgilere zarar vermeden mi boluyor.

hayır bunu yapmıyor. sizin boş bir disk bölümü ayırmanız gerekli. veya
windows
için olan "partition magic" tarzı bir programla diskinizdeki bilgilere zarar
vermeden
bir disk bölümü ayırmalısınız.(ama bunda da riskler var)

bir diğer seçenek "vmware" ile sanal işletim sistemi oluşturabilirsiniz.
bunun için google da bi arama yapmanız yeterli....