[Pardus-kullanicilari] openoffice ve açýlma hýzý

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 22:51:38 EET

Merhaba
Diz üstü bilgisayarımda oo ayarları default durumda ve ve ilk açılış 9 sn
sonrakiler 3 sn (diz üstü bilgisayarım centrino 1.6 ve 1 gb RAM, pardus en
güncel)
masa üstü bilgisayrım ise çok çok daha güçlü, oo ayarları: bellek 128 mb,
her bir belge için 10 mb, pardus en güncel ama ilk açılış 45 sn, sonrakiler
o kadar hızlı ki ölçemiyorum.
Bir sorun var ama bulamadım.
kolay gelsin.

15.01.2007 tarihinde Emre Işıldağ <nelson.emre at gmail.com> yazmış:

> OpenOffice.org için kullanılacak bellek : 40 MB
> Her nesne için bellek 5,0 MB
>
> İlk açılış hızı yukarıdaki değerlerle birlikte bende yaklaşık 6-7 saniye
> civarı. Yukarıdaki bellek alanını artırsam daha hızlı açıldıklarına tanık
> olabilirim.;)
>
> 15.01.2007 tarihinde Selim Tavşan < selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> "Söylesem tesiri yok; sussam, gönül razı değil..."
>
> Fuzuli

Önce sağlık,
sonra mı?
sonra...