[Pardus-kullanicilari] openoffice ve açılma hızı

Emre Işıldağ nelson.emre at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 19:15:31 EET

OpenOffice.org için kullanılacak bellek : 40 MB
Her nesne için bellek 5,0 MB

İlk açılış hızı yukarıdaki değerlerle birlikte bende yaklaşık 6-7 saniye
civarı. Yukarıdaki bellek alanını artırsam daha hızlı açıldıklarına tanık
olabilirim.;)

15.01.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: