[Pardus-kullanicilari] grafik kartı problemi

Emre Işıldağ nelson.emre at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 17:37:12 EET

Enis Bey, ayrıca ATI ekran kartı kurulumu için şu adrese göz atmanızı
öneririm:
http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=3994

Pardus forumlarını okuyarak kendi sorunumu hallettim. Verdiğim sayfa konu
başlangıcını gösteriyor, daha 15 sayfalık devamı var. Özellikle 11-15.
sayfalar benim çok işime yaradı ve bir türlü tanıtamadığım ekran kartımı
tanıtabildim.
Kolay gelsin

15.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: