[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Oca 2007 Pzt 11:55:47 EET

On Mon, 15 Jan 2007 04:06:04 +0200
"Mesut ozdemir" <potlika at gmail.com> wrote:

> merhaba
> şu an pardustan bu mesajı yazıyorum. ancak tv kartım olmadan.
> az önce RAMleri yerinden çıkarttım. silgi ile sildim ve farklı yerlere
> taktım. tv kartını da çıkarttım. bilgisayarı açıp pardus yüklemeyi
> başardım. ancak şimdi de tv kartı sorunum var.
> daha önce de tv kartını çıkartmıştım ancak kurulumu
> gerçekleştirememiştim. şimdi pardus kurulu. şimdi ben tv kartımı da
> kurmak istiyorum. çünkü bilgisayarımda yaptığım çok fazla birşey yok.
> tv kartımı 3 PCI yuvasına da takıp denedeim. ancak her seferinde
> [...]

 TV kartınız çalışıyor mu ? Bahsettiğiniz elektrik kesintisinde
kartınız "arızalanmış ve bu yüzden sorun yaratıyor" olabilir. Kart
üzerinden bir şekilde kasaya kaçak elektrik geçiyor olabilir, bilgisayar
kasasının atıyorum toprak bağlantısında bir arıza oluşmuş olabilir.

 Kartın anten bağlantısını çıkararak deneme yapabilirsiniz (kablotv
bağlantısı ve benzeri bir topraklama sorunu zamanında uğraştırmıştı).
ya da kontrol kaleminiz varsa kart kasaya elektrik veriyor mu
incelemenizi tavsiye ederim.