[Pardus-kullanicilari] Kurulum_hata

Mesut ozdemir potlika at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 04:06:04 EET

merhaba
şu an pardustan bu mesajı yazıyorum. ancak tv kartım olmadan.
az önce RAMleri yerinden çıkarttım. silgi ile sildim ve farklı yerlere
taktım. tv kartını da çıkarttım. bilgisayarı açıp pardus yüklemeyi başardım.
ancak şimdi de tv kartı sorunum var.
daha önce de tv kartını çıkartmıştım ancak kurulumu gerçekleştirememiştim.
şimdi pardus kurulu. şimdi ben tv kartımı da kurmak istiyorum. çünkü
bilgisayarımda yaptığım çok fazla birşey yok.
tv kartımı 3 PCI yuvasına da takıp denedeim. ancak her seferinde pardus
açılmaya başlıyor ve "takas alanı etkinleştiriliyor" a kadar geliyor. ancak
bundan sonra devam etmiyor. bunun çözümünü nasıl yapacağız. cevabınızı
bekliyorum
kolay gelsin...

15.01.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: