[Pardus-kullanicilari] Datron marka laptop almayi dusunuyorum

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
15 Oca 2007 Pzt 05:30:09 EET

Dostum ben Datron KN1 ile kullnıyorum. Tüm Intel 945 chipsetli laptoplarda
olduğu gibi 1280 800 çözünürlük sorunu yaşaıdm ama çözümü gayet kolay ve
zaten mark bağımsız bir sorun bu herkese oluyor. Pardıs 2007de çözmelerini
umduk ama olmadı. Sistemde tanımadığı bir donanım yok, 56K modem için biraz
uğraştığımı hatırlıyorum. Pisi süper birşey, açılışta hemen söylüyor bana
güncellemeleri sistem hep güncel kalıyor. Beryl demişsin, bende beryl de
kurulu, ve gayet hızlı çalışıyor. 4 masaüstünü azına kadar doldurup fiıldır
fıldır çevirsem de sorun olmadı :) Ati veya Nvidia olmadığı için yağmur vb
bazı efektler çalışmıyor, o ayrı...

Daron'dan çok memnunum, bence güzel tercih yapmışsın. Aldıktan sonra
yorumlarını bekliyorum çünkü ben de şu an kullandığım Sonoma 1.7 GHz yerine
senin almayı düşündeüğünü gözüme kestirmiştim...